Site takip
Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone

HABERLER

07.03.2011

Bridgestone’un Yeni Yüzü

Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone, kuruluşunun 80. Yılında “Bridgestone’un Özü” ismini verdiği yeni kurumsal felsefesini, yeni logosunu ve kurumsal sloganını tanıttı.

Dünya lastik pazarının lideri, Japon Bridgestone Corporation kuruluşunun 80. Yılında “Bridgestone’un Özü” ismini verdiği yeni kurumsal felsefesini ve bu kapsamda hazırlanan, yeni logosuyla kurumsal sloganını tanıttı. Yeni logo ve kurumsal slogan, küresel ölçekte marka gücünü daha da ileri taşımak için oluşturulan entegre stratejilerin bir parçasını oluşturuyor.

Bridgestone’un Türkiye’de de önemli yatırımları bulunuyor. Bridgestone ve Sabancı Holding, Türk lastik endüstrisinin lideri Brisa’nın ana sermayedarları olarak ortaklıklarını sürdürüyorlar.

“Bridgestone’un Özü”, Kurumsal felsefenin bir özetini oluşturuyor

Bridgestone Group’un misyonu, kurucusunun bir sözünden oluşuyor: “Topluma üstün kaliteyle hizmet sunmak”. Bu misyon doğrultusunda Bridgestone, yapılanmasını bir Vakıf konsepti ile oluşturmuş. Bu yapı içerisinde şirketin dünyada faaliyet gösterdiği bütün ülkelerdeki çalışanlar, müşterilerine en üst düzeyde ürün ve hizmet sunmayı görev kabul ediyorlar. Kurum kültürü, tüm çalışanların içselleştirebileceği bir değerler bütünü olan “Bridgestone’un Özü” ‘nde özetleniyor.

Bridgestone Logosuna Hafif Bir Dokunuş: “Güç” ve “Hız” hislerinden “Esnek Güç” ve “Değişime Uyumda Hızlı Davranma”ya geçiş

Logoda, günümüzün sosyal yapısını yansıtan ve tüketici taleplerinin değişen yapısına cevap veren bir yaklaşımla hafif bir revizyon gerçekleştirildi. Bu hafif dokunuş, kurumsal felsefenin “dünyanın dört bir yanında farklı insanlarla birlikte var olma”, “esnek güç”, “değişime uyumda hızlı davranma” gibi yeni kavramlarla yansıtıyor. Kurum logosu böylece, daha önce sembolize ettiği “Güç” ve “Hız” hislerinden bu kavramlara doğru bir evrim geçirmiş oluyor.

Yeni Kurumsal Slogan: “Sizin Yolculuğunuz, Bizim Tutkumuz”

Kendisini “bireylere destek veren kurum” olarak tanımlayan Bridgestone, tüm ürün ve hizmetlerinde müşterilerinin hayatına katkı sağlamayı hedefliyor. Şirketin iş yapış şekillerini biçimlendiren ana unsur olan bu anlayış doğrultusunda şirketin kurumsal sloganında da revizyona gidildi. Yeni slogan, “Sizin Yolculuğunuz, Bizim Tutkumuz” olarak belirlendi.