Site takip
Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone Bridgestone

HABERLER

01.06.2010

İstanbul Park’ta En Uygun Lastiklerle Yarıştılar

Lastikler Yarıştı

1997 yılından bu yana FIA Formula 1™ Dünya Şampiyonası içerisinde yer alan ve 2008 yılından bu yana da şampiyonanın tek resmi lastik tedarikçisi olan Bridgestone, İstanbul Park’ta gerçekleştirilen Türkiye Grand Prix’inde kullanılan lastikler ile ilgili bilgi verdi.

FIA Formula 1™ Dünya Şampiyonası’nın tek resmi lastik tedarikçisi Bridgestone, İstanbul Park’ta 28-30 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilecek Türkiye Grand Prix’inde kullanılacak lastiklerle ilgili bilgi verdi.

Toplantıya, Bridgestone Motorsporları Lastik Geliştirme Direktörü Hirohide Hamashima, Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, Renault F1 Takım Pilotu Robert Kubica katıldılar.

Bridgestone’un amacının, bütün takımlara, güvenli ve yüksek kaliteli lastiklerin yanı sıra, eşit şartlarda ve profesyonel servis hizmeti sunmak olduğunu ifade eden Hirohide Hamashima, bu amaç doğrultusunda çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.

Lastiğin önemi bu yıl daha da arttı.

Bridgestone’un FIA Formula 1™ Dünya Şampiyonası’nın resmi lastik tedarikçisi olarak üçüncü yılında olduklarını söyleyen Hirohide Hamashima 1997 yılında katıldıkları Formula 1™’’de önemli başarılara imza attıklarını belirtti. Hamashima yeni yönetmelik nedeniyle bu yılın çok daha heyecanlı geçeceğini ifade ederek, “Bu yıl bildiğiniz üzere yakıt ikmali olmuyor. Bu da lastik performansının, pit stop stratejisini belirleyen en önemli etken olacağı anlamına geliyor; dolayısıyla da dikkatler yine lastiklerimiz üzerinde toplanıyor.” dedi.

Sporla çevreyi ayrı düşünmemek gerekli; lastiklerimizdeki yeşil işaretler de bu yüzden.

Bu yıl pilot başına düşen kuru tip lastik setinin 14’ten 11’e indirildiğine dikkat çeken Hamashima, “Çevre açısından son derece faydalı bir önlem. Tüm Formula 1™ tutkunlarına, çevreyi daha çok düşünerek otomobil kullanma mesajını veren, FIA’nın, MAKE CARS GREEN (Otomobilleri Yeşil Yapın) projesini desteklemeye bu yıl da devam edeceğiz. 2008 yılından bu yana dünyanın dört bir tarafındaki otomobil kulüpleri ile birlikte bizim ve grup şirketlerimiz tarafından yürütülen kampanyada, mümkün olduğu kadar çok kişiye mesajları iletmek adına geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da F1™ şampiyonasının bütün ayaklarında, üzerlerinde yeşil şeritler bulunan “MAKE CARS GREEN” lastiklerini kullanıyoruz. Bu mesajların herkese ulaşması ve ekolojik otomobil kullanmanın önemini birlikte paylaşabilmemiz bize büyük memnuniyet verecektir." dedi.

Bu muazzam spor dalında “Mükemmellik Tutkumuzu” gösteriyoruz.

Japon ve Asya pazarlarında Bridgestone adının çok iyi bilindiğini söyleyen Hamashima, “Ancak tüm dünyada teknolojimizi ve performansımızı sergileyecek bir şeye ihtiyacımız vardı. Dünyanın üst düzey sporlarından biri olan ve ürünlerimizi sportif aktivite kapsamında kullanacağımız tek spor olan Formula 1™, bunu mükemmel şekilde başardı.” dedi.

Brisa ve Bridgestone ortaklığı tam bir uyum örneğidir.

Brisa’nın Japon – Türk kültürünün son derece iyi harmanlandığı bir şirket olduğunu söyleyen Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman ise, “Ortağımız ile son derece iyi ilişkilerimiz var ve her sene de ilişkilerimiz daha da iyileşmektedir. Japon ortaklarımızdan, üretimden satışa kadar elde ettiğimiz tüm bilgiyi iyi harmanladığımızı düşünüyoruz.” dedi.

Brigestone’la alış verişimiz başarımızda etken.

Bridgestone’un Formula 1™’deki bilgi birikiminin teknolojik anlamda son derece önemli olduğunu belirten Hakan Bayman ‘Brisa olarak, iş ortağımızın bu yöndeki bilgi ve tecrübelerini kendimize son derece mükemmel bir şekilde adapte ettik. Bugün Brisa olarak elde ettiğimiz bu başarılarda, bu bilgi ve teknoloji alış verişinin önemi büyüktür.” dedi.